NET2PC(دانلود رایگان)
سایتی متفاوت برای دانلود
ارسال توسط ALI

آهنگ جدید و بسیار زیبای Pitbull با همراهی Unknown به نام  Party Dance  با 3 کیفیت



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

Open DVD Ripper نام یک ابزار جادویی و کوچک برای آن دسته از افرادی می باشد که می خواهند بدون هیچ گونه انجام تنظیمات پیچیده و بیهوده ، فیلم هایی را که بر روی DVD رایت شده است را ریپ کنند . ریپ کردن اصطلاحی است که به فرایند کپی کردن کامل فیلم های دی وی دی همراه با تمامی موارد جانبی نظیر زیرنویس ها به فرمت های دیگر و ذخیره سازی آن ها بر روی هارد دیسک گفته می شود . با در اختیار داشتن این ابزار قدرتمند اما ساده می توانید کیفیت فایل خروجی خود را آنچنان که می خواهید و می پسندید تنظیم کنید .فرمت های محبوب بسیاری توسط Open DVD Ripper پشتیبانی می شوند که از میان آنها می توان به فرمت های ویدیویی AVI,MKV,WMV,MPG,3GP,MP4,FLV,SWF,MOV,TS,RM,ASF و نیز فرمت های صوتی AVI ، MKV ، WMV ، MPG ، ۳GP ، MP4 ، FLV ، SWF ، MOV ، TS ، RM ، ASF اشاره نمود . علاوه بر امکانات ذکر شده شما از قابلیت های کاربردی و مفید دیگری نظیر بریدن بخش دلخواه از فیلم و یا برش کادر ویدیو ها بهره مند خواهید بود و هر یک به گونه ای شما را از استفاده از برنامه های دیگر بی نیاز می سازند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

Copy Protectنام نرم افزاری است که به منظور محافظت از فایلها و اطلاعات حساس شما طراحی گردیده است . با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی چند کلیک ، فایلهای صوتی ، ویدیویی ، اسناد و تصاویر خود را در یک محافظ ایمن قرار دهید . نحوه کار برنامه بدین صورت است که با ساختن یک فایل EXE از فایلهای انتخابی شما ، محدودیت های بسیاری برای بازگشایی دوباره ی آنها قرار می دهد . به طور نمونه اگر فایل ایمنی که توسط Copy Protect ساخته شده است تنها در همان هارددیسک و همان درایوی که فرایند بر روی آن انجام گرفته است ، قابل باز شدن خواهد بود . بنابراین اگر کار شما به گونه ای است که اهمیت حفاظت از اطلاعات در درجه ی بالایی قرار دارد استفاده از از این نرم افزار می تواند تا حدود بسیار زیادی خیال شما را بابت دست نیافتن افراد غیر به آنها آسوده سازد . این برنامه با بهره گیری از یک محیط کاربرپسند می تواند توسط هر کاربری از آماتور گرفته تا حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

آهنگ جدید و زیبای افشین آذری با همراهی نوید احدی به نام من نمی خوام با 2 کیفیت

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

 

موارد زیادی پیش می آید که کاربر نیاز به پشتیبانی گیری از درایورها سیستم و یا به روز رسانی آنها دارد. مراجعه به سایت شرکت سازنده هر قطعه مشکل بوده و گاهی اوقات نتیجه ای در بر ندارد. اما با استفاده از این برنامه بدون نیاز به مراجعه به سایت یک شرکت می توانید جدیدترین درایور برای سخت افزارهای خود را پیدا و دانلود کنید.

همچنین وقتی نیاز به نصب مجدد ویندوز دارید و می خواهید از نصب مجدد درایورها خودداری کنید این نرم افزار بسیار مفید خواهد بود.

برای دانلود و مشاهده ی اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

Babylon Ltd یک شرکت اسرائیلی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه "دیکشنری بابیلون" نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001 این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است.  نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

این سری از برنامه شامل معروفترین لغت نامه های فارسی می باشد.

برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

این مجموعه شامل :


2_(MRT_Soft) fonts
B_(Borna_Rayaneh) fonts
IranNastaliq font
Old_Persian_1.1_(MIKHI) fonts
QuranTaha1 font
Sp_(Sina_Pardazesh) fonts
Islamic_Symbol fonts

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

برای دانلود ومشاهده ی اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فورمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فورمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار K-Lite Codec Packs:
- توانایی پخش 99% از انواع فرمت های صوتی و تصویری
- به روز بودن Codec ها
- حجم کم و سبک بودن Player
- نمایش زیرنویس
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI
Archived content
Accessory Features
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 113328
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1